• Leczenie żylaków
  • Badania diagnostyczne
  • Badania laboratoryjne
  • Usg we Wrocławiu
  • Lekarze
  • Usuwanie znamion skórnych

Warunki rezerwacji

 

W trosce o Pacjentów i w celu ułatwienia dostępu do usług medycznych, Centrum Medyczne Golden Care we Wrocławiu wprowadziło systemy online umożliwiające całodobową wstępną rezerwację wybranej usługi medycznej oraz potwierdzanie rezerwacji wstępnej, która po potwierdzeniu uzyskuje status rezerwacji potwierdzonej.

 

    Rezerwacja wstępna

Wybrane usługi medyczne (np. konsultacje, badania USG) mogą być rezerwowane wstępnie poprzez następujące kanały:
1/ System elektronicznej eRezerwacji dostępny o każdej porze na stronie www.goldencare.pl.
2/ Kanał telefoniczny 71 733 66 50 lub 692 44 99 99, dostępny w godzinach pracy przychodni.
3/ Osobiście w godzinach pracy przychodni. 

 

    Rezerwacja potwierdzona 

Warunkiem niezbędnym do skorzystania z zarezerwowanej wstępnie usługi medycznej jest potwierdzenie jej rezerwacji w ciągu 12 h od momentu jej dokonania. W przypadku dokonywania rezerwacji wstępnej w dniu, w którym usługa ma być realizowana, niezbędne jest potwierdzenie rezerwacji w ciągu 3 h od momentu dokonania wstępnej rezerwacji. Obowiązek potwierdzenia rezerwacji wstępnej spoczywa na osobie rezerwującej. Rezerwacje niepotwierdzone mogą zostać anulowane. Obowiązek potwierdzania rezerwacji został wprowadzony w celu unikania ograniczania dostępności do usług medycznych potrzebującym Pacjentom przez osoby niezgłaszające się na umówione wizyty.

 

Potwierdzeniem usługi wstępnie zarezerwowanej na dany termin jest wniesienie za nią opłaty, całościowej lub w uzgodnionych wypadkach częściowej. Opłat dokonywać można poprzez: 

1/ System ePłatności (online) dostępny o każdej porze na stronie www.goldencare.pl,
2/ Dokonanie przelewu na konto bankowe. 
3/ Osobiście w recepcji Centrum. 

 

W uzasadnionych i ustalonych z Centrum przypadkach możliwe jest odstąpienie od obowiązku potwierdzania wstępnej rezerwacji poprzez dokonywanie opłaty. Niezbędne jest wówczas potwierdzenie telefoniczne (71 733 66 50) lub e-mailowe (rezerwacja@goldencare.pl). Z obowiązku potwierdzania rezerwacji poprzez wniesienie przedpłaty zwolnieni są posiadacze Kart Klienta CM Golden Care. 

 

W razie pytań prosimy nie wahać się i kontaktować się telefonicznie z recepcją. 

Zawartość serwisu www.goldencare.pl jest chroniona prawem autorskim.