Telekonsultacje
W celu odbycia telekonsultacji medycznej należy zarezerwować ją poprzez infolinię lub poprzez formularz kontaktowy> oraz opłacić uzgodnioną kwotę za poradę przy pomocy systemu e-płatności. Po wniesieniu opłaty w uzgodnionym terminie i czasie połączona zostanie rozmowa telefoniczna z lekarzem. Podczas telekonsultacji możliwe jest wystawienie e-zwolnienia lekarskiego (eZLA) oraz e-Recepty.
Należy mieć na uwadze, że nie każda konsultacja zdalna zastępuje tradycyjną konsultację fizyczną. Telekonsultacja jest możliwa lub wskazana w nastepujących sytuacjach:
gdy Pacjentowi zalecono pozostanie w domu;
gdy istnieje utrudnienie w sprawnym dostępie do lekarza, a niezbędna jest przynajmniej wstępna porada medyczna;
gdy potrzeba przygotować się do właściwej stacjonarnej wizyty u lekarza i uzyskać informacje, jakie badania wcześniej wykonać;
gontrola leczenia ostrego zachorowania, gdy tę formę dopuścił lekarz;
kontrola leczenia wybranych schorzeń przewlekłych, np. niedoczynności tarczycy, nadciśnienia tętniczego;
gdy zalecono kontakt z lekarzem w przypadku wystąpienia niepokojacych objawów lub pojawienia się wątpliwości;
gdy Twój lekarz zna już Ciebie, Twoje schorzenia i wzajemnie sobie ufacie.
W innych sytuacjach telekonsultacje nie powinny zastępować konsultacji stacjonarnych!
Opłać teleporadę z lekarzem i pozostań dostępny pod telefonem w uzgodnionym czasie.
Zawartość serwisu www.goldencare.pl jest chroniona prawem autorskim.